Liity jäseneksi

Jäsenmaksut ohjautuvat suoraan kasvattajille ja mahdollistaa mm. European Breeding Event -tapahtuman sekä Hannover Championaatin järjestämisen.

Mikäli haluat jäseneksi ja/tai lisätietoa aktiivijäsenydestä, ota yhteyttä

Pia Karhu

karhulandia@hotmail.com

tai 045-6781299

Maksusuoritukset osoitetaan:

Suomen Hannover-yhdistys, Vampulan OP 549705-220040
Yhdistyksen tilinumero IBAN -muodossa FI32 549705 200200 40
viite; jäsenmaksu (nimi) 2021

Omistatko Hannover-sukuisen hevosen? Oletko kiinnostunut hevoskasvatuksesta ja haluat saada lisää tietoa? Tarjoamme jäsenillemme eturivin paikan maailman suurimman kasvattajajärjestön tarjoamaan kokemukseen ja palveluihin. Jäsenyytesi avulla voimme mm. järjestää vuosittain kantakirjaus-, näyttely-, ja tammakoetilaisuuden Suomessa. Lisäksi nettisivumme tarjoavat ajankohtaista tietoa kasvatuksesta sekä jäsenillemme mahdollisuuden markkinoida hevosiaan Suomessa ja ulkomailla.

Aktiivikasvattajajäsenyys

• Sinulle, joka astutat ja varsotat Hannover- kantakirjakelpoista tammaasi tai omistat Hannover- hyväksytyn oriin.
• Aktiivikasvattajajäsen voi rekisteröidä, kantakirjata ja esittää tammaansa Hannover- näyttelyssä ja tammatestissä.
• Aktiivikasvattaja voi esittää oriin myös Saksassa oripäivillä.
• Aktiivikasvattajajäsen liittyy aina myös Saksan Hannoveraner Verbandin jäseneksi ja maksaa vuosimaksun Suomeen ja Saksaan.
• Aktiivikasvattajajäsen saa automaattisesti der Hannoveraner- lehden kotiinsa ja/tai lehden englanninkielisen nettiversion.
• Aktiivikasvattajilla on oikeus äänestää Suomen Hannover- yhdistyksen vuosikokouksessa ja kuulua yhdistyksen hallitukseen.
• Aktiivijäsenyyden maksut löytyvät tästä linkistä. Lisäksi aktiivijäsenten tulee kuulua myös Suomen Hannoveryhdistykseen jonka vuosittainen jäsenmaksu on 40 euroa.

Kannattajajäsenyys

• Kannattajajäseneksi voi liittyä kuka tahansa Hannover-hevosista ja hevoskasvatuksesta kiinnostunut henkilö tai yhteisö. Jos sinulla ei ole tällä hetkellä aktiivisessa siitoskäytössä Hannover- kantakirjakelpoista tammaa tai oria, voit liittyä kannattajajäseneksi.
• Kannattajajäsenyyden maksu on 40 euroa vuodessa. Kannattajajäsenenä tuet mm. tapahtumien järjestämistä, kasvattajaseminaarien järjestämistä Suomessa ja ajankohtaista tietoa tarjoavia nettisivujamme.